Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl


 Ogłoszenie 

Aen Safirrespeath
Zaprawdę powiadam wam; oto nadchodzi dzień smrodu i zgnilizny, dzień wilczej zagłady. Nadchodzi Czas Białej Mgły i Czarnej Dupy, Czas Szaleństwa i Czas Siusiactwa, Tedd Deireadh, Ted Bundy, Czas Końca. Świat umrze i się nie odrodzi. Nie odrodzi się z Chęci Userów, z Pstrąga w Moim Zadzie, z Płaczu Ranfo. Ranfo, która nie przestanie płakać, lecz wpadnie w depresję. Moshi moshi, bakayaro! Tak będzie! Wypatrujcie siusiaków! Jakie to będą siusiaki, rzeknę wam - wprzód z mogił powstaną umarli, wrócą duchy niespokojne, żądne waszej krwi i łez. Niebo rozstąpi się na dwoje, i zstąpi czworo Bogów Admynów, i zapewni wam ostateczną rozrywkę przed zniszczeniem świata. A potem będzie tylko ciemność i brak możliwości zarejestrowania się. Tak rzekła Wieszczka Safira i Tak Się Stanie!

Pogoda
Lato dobiega końca i z drzew lecą uschnięte siusiaki. Nasila się wschodni wiatr, przynosząc ostatnie ciepłe podmuchy i obiecujący zapach mamałygi. Zaobserwowano nietypowy kierunek ptasich migracji; miast kierować się ku krainom południowym, zwierzęta odlatują we wszystkie strony świata. Wędrowcy powracający z gór twierdzą, że skały wydają z siebie buczące dźwięki.

Wieści z Cesarstwa
Jeśli ktoś kiedykolwiek chce popisać, to DIALB prosi o kontakt przez GG/PW :):)))):)))))))

Madraí Fiáin

» W całym Cesarstwie krążą plotki o rychłym końcu świata, który został jakoby przewidziany przez tajemniczą Wieszczkę Safirę. Wyznawcy przepowiedni zbierają się w grupki i krążą po traktach, głosząc słowa Aen Safirrespeath.
» Podobno ktoś widział w pałacu Echnatona, Ostatniego Legata Deireadh, utyskującego na nadmiar lewactwa i strzelającego zabójcze facepalmy. Wilk, który zawsze miał łeb na karku, stracił głowę!
» Nawiedzone Ignisdae - po mieście krążą duchy martwych obywateli. Mieszkańcy są przerażeni, kapłani nakazują spokój i modlitwę.
» Od niedawna w rejonach zbiorowych mogił ofiar nosówki wyczuwalne są lekkie trzęsienia ziemi. Uczeni ostrzegają: to może być niebezpieczne!
» Dramat niedoszłych matek: kilkanaście wader przysięga, że widziały swoje martwe dzieci, demoniczno uskrzydlone i przelatujące nad Dolnym Miastem.
» Wieści z frontu: na Północy pojawił się gigantyczny, płaski statek wykonany z pazurów - artystyczna rzeźba dzikusów czy kolejne paranormalne zjawisko?
» W Lustrze Niebios zaobserwowano wysyp tańczących mątw. Polna Warta odradza wybieranie się w to miejsce na randki.
» Pod miastem odnaleziono jaskinię, a w niej klapę, na której siedzi trójgłowy wilk. Na pewno da się go jakoś udobruchać.
» Wieści Nie Mają Sensu: pijaństwo rzutuje na jakość informacji. "Elektra znów nietrzeźwa" - potwierdza reszta ekipy.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Elektra
2016-05-30, 21:05
Frakcje wojskowe i organizacje p(as)ożytku publicznego
Autor Wiadomość
Elektra Duchess of Ignisdae.




ród cesarski

dama dworu

PŁEĆ:  samica
ROK URODZENIA:  99

STAN POSTACI:  Obolała i senna, pachnie dawno niewietrzoną pościelą.
NIEWOLNIK/PAN:  jedyna, na zawsze, Szarenka.
STATUS MAJĄTKOWY:  zamożny.
EKWIPUNEK:  Złota aksamitka na szyi, muślinowa suknia.

GŁOS - CZYTANIE I PISANIE - EMPATIA - ODPORNOŚĆ NA TRUCIZNY


Wysłany: 2016-05-26, 22:36   Frakcje wojskowe i organizacje p(as)ożytku publicznego
   TYTUŁY: Świąteczny Duch
   MULTIKONTA: Cocatrice.




- zapisy otwarte.
- zapisy zamknięte.

• Siły zbrojne Cesarstwa •
W każdej formacji wyróżnia się pięć stopni, począwszy od I aż po V. Nazwy stopni I-IV w danej formacji określa jej Dowódca, który zajmuje stopień V.


    GWARDIA PAŁACOWA
Formacja wyłoniona spośród reprezentantów szlacheckich rodów, której rolą jest zapewnienie pokoju na terenach pałacu cesarskiego i jego przyległości (chociaż niekiedy gwardzistów spotyka się także w Górnym Ignisdae lub poza miastem, gdzie eskortują szlachciców bądź biorą udział w pokazach). Tradycja Gwardii sięga prawdopodobnie samych początków Deireadh; nic więc dziwnego, że należenie do niej jest zaszczytem, z którego dumni są nawet arystokraci.

Historyczny kodeks nakazuje gwardzistom na służbie wyrzec się rodowych sympatii i uprzedzeń, by z równą uprzejmością odnosić się do wszystkich mieszkańców i gości pałacowych. Zbrojni są gotowi reagować na każde wezwanie wszystkich szlachetnie urodzonych obywateli Ignisdae, ale priorytetem jest dla nich służba panującemu Cesarzowi.

    STRAŻ MIEJSKA
Ostoja prawa i pokoju - legendarna, opłacana z cesarskiego skarbca instytucja. Zrzesza tych szlachciców i obywateli, którzy pragną pilnować porządku na ulicach Ignisdae. Strażnicy patrolują Górne i Dolne Miasto, a także prowadzą dochodzenia w sprawach przestępstw (morderstw, kradzieży, gwałtów, podpaleń, etc). Chociaż kwestie należnego szacunku są dla obywateli miasta dosyć sporne, to wszyscy zgadzają się z faktem, że Straży okazywany jest powszechny posłuch.

Wewnętrzną hierarchię organizacyjną ustala Dowódca, którego urząd sprawuje obecnie Dialb z rodu Polun.

Główną siedzibą Straży Miejskiej jest komisariat, mieszczący się w handlowej dzielnicy Dolnego Miasta.

    POLNA WARTA
Świeżo powołana jednostka, której zadaniem jest patrolowanie terenów otaczających Ignisdae i zapewnianie bezpieczeństwa podróżnym. Pierwsze brygady (tzw. komanda) powstały na skutek inicjatywy obywatelskiej, lecz szybko zyskały także poparcie części szlachty i przerodziły się w dobrze rządzoną instytucję; "dziką bliźniaczkę" Straży Miejskiej. Największe oddziały można spotkać w pobliżu północnej granicy Cesarstwa, gdzie wartownicy polują na uchodźców i dezerterów. Mają prawo legitymować wszystkich podejrzanych podróżnych.
U wartowników ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale też szeroko pojęte zdolności umożliwiające tropienie.

    ARMIA DEIREADH
Regularne siły zbrojne Cesarstwa, którymi dowodzi panujący władca za pośrednictwem Hetmana oraz jego podkomendnych. Obecnie niemal wszystkie jednostki wchodzące w skład armii zostały wysłane na północny front, gdzie toczą wojnę z zrzeszonymi Klanami. Niekiedy można jednak spotkać w Ignisdae młodych żołnierzy odbywających szkolenie, ich nauczycieli oraz emerytowanych kombatantów.

Dezercja z Armii, jako najwyższy przejaw nieposłuszeństwa, karana jest śmiercią.



• Organizacje •
    KRUKI
Organizacja owiana tajemnicą, według niektórych istniejąca tylko w miejskich legendach. Jest jednak jak najbardziej prawdziwa - właśnie do Kruków należał zabójca Celiadora - Elegar, nim jeszcze zniknął z Cesarstwa. Ruch ten zrzesza szpiegów i skrytobójców ze wszystkich grup, a jej założyciele, wilki z rodu Polun, wyznają zasadę, że każdy może być im przydatny, jeżeli posiada odpowiednie informacje. Niewolnicy nie są więc dyskryminowani, jednak spotykają ich surowe kary, jeżeli wyda się, że przynależą do Kruków. Do niedawna Organizacja miała nieoficjalną bazę w Białej Lilii, której kuplerka koordynowała działania nowych członków, obecnie jednak słuch o niej zaginął.

Regentka póki co nie zrobiła nic, co miałoby zaszkodzić Krukom - można powiedzieć, że celowo ignoruje ich istnienie.

Aby zostać członkiem organizacji, należy zawrzeć ten element w zapisie (i historii postaci) lub skontaktować się z innym jej członkiem i fabularnie się zaciągnąć. Kruki zazwyczaj prowadzą działalność w pojedynkę lub w parach, ale czasami pojawiają się odgórne rozkazy, które na razie będą wydawać NPC tworzone przez Mistrzów Gry.

    KRĄG
Sekta kryjąca się w puszczy na zachodzie Cesarstwa, wyznająca kult Matki Natury. Organizacja pozwalała na folgowanie najmroczniejszym instynktom wyznawców pod pozorem natchnionej świątobliwości; na porządku dziennym były narkotyki, gwałty i rytualne orgie. Dzięki inicjatywie Tancerki Bragi, przez Krąg przeszła fala rewolucji, na skutek której należące do zgromadzenia wadery zwróciły się przeciwko Kapłanom. Po dokonaniu rzezi część wilczyc odeszła do miasta, lecz niektóre pozostały w lasach, aby poprowadzić kult Matki ku lepszej przyszłości.

Aby zostać członkiem Kręgu, należy zawrzeć ten element w zapisie (oraz historii postaci) lub fabularnie odnaleźć jego kryjówkę i nawiązać kontakt z wyznawcami (chwilowo npc sterowane przez MG). Dawne akolitki, obecnie przebywające w mieście (np. Bragi), także mogą zaznajomić ciekawskich z naukami sekty.
Link do eventu związanego z upadkiem Pierwszego Kręgu można znaleźć tutaj.

    KRWAWA KORONA KIER
Organizacja, która ma na celu zniesienie rządów regentki i osadzenie na tronie Darknessa Aeciasohra II. Arystokrata obiecuje znieść niewolnictwo i wygrać wojnę z Północą, a także zapewnić wszystkim godny byt w bezpiecznym miejscu. Grupa składa się głównie z niewolników, którzy mają nadzieję na lepsze życie. Nie mają jeszcze określonego miejsca spotkań, na ten moment konspirują w komnacie Darknessa. Wraz z rozrostem grupy informacje będą przekazywane przez pośredników.
Krwawa Korona Kier to zarazem nazwa ugrupowania, hasło oraz jego główne założenie, którym jest zabójstwo Lebredhel.

Do organizacji należą wszystkie wilki zrzeszone przez jej członków; by dołączyć do 3K, trzeba zostać wcielonym do kręgu spiskowców.



Inne organizacje pojawią się w wyniku rozwoju fabuły lub na wniosek użytkowników.
Za pomoc dziękujemy Głuszkowi i Aminie.
Opis organizacji 3K wykonała Darkowa.


_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© Deireadh
Zakaz kopiowania treści oraz kodów
zawartych na forum bez pozwolenia administracji.

Szata graficzna i kody autorstwa Runthora i Viserysa.
Pola profilu w oparciu o corazon.



BlackButler HogwartDream Krol Lew

Vampire Knight