This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl


 Ogłoszenie 

Aen Safirrespeath
Zaprawdę powiadam wam; oto nadchodzi dzień smrodu i zgnilizny, dzień wilczej zagłady. Nadchodzi Czas Białej Mgły i Czarnej Dupy, Czas Szaleństwa i Czas Siusiactwa, Tedd Deireadh, Ted Bundy, Czas Końca. Świat umrze i się nie odrodzi. Nie odrodzi się z Chęci Userów, z Pstrąga w Moim Zadzie, z Płaczu Ranfo. Ranfo, która nie przestanie płakać, lecz wpadnie w depresję. Moshi moshi, bakayaro! Tak będzie! Wypatrujcie siusiaków! Jakie to będą siusiaki, rzeknę wam - wprzód z mogił powstaną umarli, wrócą duchy niespokojne, żądne waszej krwi i łez. Niebo rozstąpi się na dwoje, i zstąpi czworo Bogów Admynów, i zapewni wam ostateczną rozrywkę przed zniszczeniem świata. A potem będzie tylko ciemność i brak możliwości zarejestrowania się. Tak rzekła Wieszczka Safira i Tak Się Stanie!

Pogoda
Lato dobiega końca i z drzew lecą uschnięte siusiaki. Nasila się wschodni wiatr, przynosząc ostatnie ciepłe podmuchy i obiecujący zapach mamałygi. Zaobserwowano nietypowy kierunek ptasich migracji; miast kierować się ku krainom południowym, zwierzęta odlatują we wszystkie strony świata. Wędrowcy powracający z gór twierdzą, że skały wydają z siebie buczące dźwięki.

Wieści z Cesarstwa
Jeśli ktoś kiedykolwiek chce popisać, to DIALB prosi o kontakt przez GG/PW :):)))):)))))))

Madraí Fiáin

» W całym Cesarstwie krążą plotki o rychłym końcu świata, który został jakoby przewidziany przez tajemniczą Wieszczkę Safirę. Wyznawcy przepowiedni zbierają się w grupki i krążą po traktach, głosząc słowa Aen Safirrespeath.
» Podobno ktoś widział w pałacu Echnatona, Ostatniego Legata Deireadh, utyskującego na nadmiar lewactwa i strzelającego zabójcze facepalmy. Wilk, który zawsze miał łeb na karku, stracił głowę!
» Nawiedzone Ignisdae - po mieście krążą duchy martwych obywateli. Mieszkańcy są przerażeni, kapłani nakazują spokój i modlitwę.
» Od niedawna w rejonach zbiorowych mogił ofiar nosówki wyczuwalne są lekkie trzęsienia ziemi. Uczeni ostrzegają: to może być niebezpieczne!
» Dramat niedoszłych matek: kilkanaście wader przysięga, że widziały swoje martwe dzieci, demoniczno uskrzydlone i przelatujące nad Dolnym Miastem.
» Wieści z frontu: na Północy pojawił się gigantyczny, płaski statek wykonany z pazurów - artystyczna rzeźba dzikusów czy kolejne paranormalne zjawisko?
» W Lustrze Niebios zaobserwowano wysyp tańczących mątw. Polna Warta odradza wybieranie się w to miejsce na randki.
» Pod miastem odnaleziono jaskinię, a w niej klapę, na której siedzi trójgłowy wilk. Na pewno da się go jakoś udobruchać.
» Wieści Nie Mają Sensu: pijaństwo rzutuje na jakość informacji. "Elektra znów nietrzeźwa" - potwierdza reszta ekipy.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Elektra
2015-10-25, 11:34
Rangi
Autor Wiadomość
Elektra Duchess of Ignisdae.




ród cesarski

dama dworu

PŁEĆ:  samica
ROK URODZENIA:  99

STAN POSTACI:  Obolała i senna, pachnie dawno niewietrzoną pościelą.
NIEWOLNIK/PAN:  jedyna, na zawsze, Szarenka.
STATUS MAJĄTKOWY:  zamożny.
EKWIPUNEK:  Złota aksamitka na szyi, muślinowa suknia.

GŁOS - CZYTANIE I PISANIE - EMPATIA - ODPORNOŚĆ NA TRUCIZNY


Wysłany: 2015-10-25, 11:31   Rangi
   TYTUŁY: Świąteczny Duch
   MULTIKONTA: Cocatrice.



RANGI POCZĄTKOWE

Szczeniak
Młody wilczek, od urodzenia do roku.

Podrostek
Dorastający wilk, od roku do dwóch lat.

Dorosły
W pełni dojrzały osobnik, od dwóch lat wzwyż.

Starzec
Wilk doświadczony życiowo, mający ponad 12 lat.




SZLACHTA

Cesarz [0/1]
Władca całego Cesarstwa Deireadh; jego zdanie jest najważniejsze, a wyroki niepodważalne.
+3 wolne punkty umiejętności

Cesarzowa [0/1]
Partnerka Cesarza, nie mająca tak wielkiej władzy, jak on, ale wciąż poważana.
+2 wolne punkty umiejętności

Następca Tronu [1/1]
Wybrany przez Cesarza sukcesor tronu Deireadh, najczęściej pierworodny syn.
+1 wolny punkt umiejętności

Książę / Księżniczka
Inne uznane przez Cesarza potomstwo, posiadające status wyższy niż inni szlachcice.

Regent [1/1]
Najbliższy krewny następcy tronu lub doświadczony arystokrata, gdy sukcesor jest zbyt młody, by zostać Cesarzem. Rządzi również w razie nieobecności władcy lub jego śmierci, aż do wyboru nowego. Ma niemal takie same uprawnienia, co Cesarz, jednak często jest mniej poważany.
+3 wolne punkty umiejętności

Hetman [0/1]
Główny dowódca armii, odpowiada przed Cesarzem. Podlegają mu wszyscy żołnierze, a w razie potrzeby także dowódcy Gwardii Pałacowej, Straży Miejskiej i Polnej Warty. Wykonuje wolę Cesarza, może również sprawować władzę administracyjną. Posiada szeroki zakres uprawnień, dlatego powinien być to wilk, któremu Cesarz może zaufać. Przeważnie ma swoją gwardię przyboczną i nie bierze czynnego udziały w walce. Hetmanem jest przedstawiciel rodu cesarskiego, w ostateczności - arystokrata.
+2 wolne punkty umiejętności

Rada Starszych [2/3]
Wilki te pełnią rolę zastępców oraz doradców Cesarza, pochodzą tylko z rodów arystokratycznych. Przejmują jego rolę, gdy władca jest nieobecny lub gdy umiera czy rezygnuje ze swojej roli.
+2 wolne punkty umiejętności

Sędzia [1/2]
Jest to funkcja bardzo reprezentacyjna - mimo iż wilk ten ma sądzić innych za przestępstwa, inni szlachcice najczęściej nie są karani, a przy tym sami osądzają swoich niewolników. Rozstrzyga on często spory między szlachcicami, a także doradza cesarzowi.
+1 wolny punkt umiejętności

Dowódca Gwardii [0/1]
Koordynuje działania Gwardii Pałacowej i odpowiada za bezpieczeństwo na terenach zamkowych.
+1 wolny punkt umiejętności

Gwardzista
Kontroluje tereny należące do pałacu.

Medyk [2/2]
Wilk rodzaju lekarza. Jego zadaniem jest leczyć za pomocą różnych roślin. Jest to osoba w miarę pozytywnie nastawiona do niewolników - a w każdym razie na tyle, by nie odmówić pomocy lekarskiej.
+1 wolny punkt umiejętności

Mentor
Doświadczony wilk, który naucza szlachecką młodzież - głównie pisania i czytania, ale także innych umiejętności. Najczęściej przypada jeden Mentor na jeden ród, ale może on nauczać wszystkie inne familie.
+1 wolny punkt umiejętności

Emisariusz
Dyplomata, najczęściej negocjuje warunki rozejmu na wojnie, ale pełni również rolę mediatora w sporach w samym Cesarstwie.

Kapłan / Kapłanka
Ongiś była to funkcja bardzo prestiżowa, dziś jednak, gdy wiara straciła na znaczeniu, kapłani zajmują się krzewieniem jej. Są to bardzo wierzące wilki, które czuwają nad obrzędami, spisują święte zwoje i modlą się o przychylność bóstw.

Dama dworu
Przedstawicielka arystokracji, należąca do świty Cesarzowej. Mieszkanka pałacu. Jak napisała Rillia: "Towarzyszy im, zabawia, doradza (np. wybór sukni, ozdób, muzyki na bal, wystrój komnaty, itp.), doskonale zna się na panującej modzie".

Dwórka
Niżej urodzona od dam dworu, szlachcianka. Nie należy do świty Władczyni. Może być po prostu mieszkanką pałacu albo damą do towarzystwa arystokratki.




OBYWATELE

Znachor [2/3]
Lepiej wykształcony, niż inni obywatele, jest to najczęściej wilk zajmujący się wyrobem eliksirów i maści, ale także leczeniem wszystkich w potrzebie.
+1 wolny punkt umiejętności

Zielarz
Zna się na wszelkiego rodzaju roślinach, od tych z właściwościami leczniczymi, po przyprawy, kończąc na trujących. Czasem może zajmować się ziołolecznictwem. Potrafi również hodować zioła do własnego użytku lub na handel.

Najemnik
Wilk wyszkolony w walce, który za odpowiednią ilość srebrników podejmie się każdego zadania. Wielu z najemników to dawni członkowie cesarskiej armii.

Kuplerka [1/2]
Zajmuje się prowadzeniem miastowego burdelu, Białej Lilii.
+1 wolny punkt umiejętności




NIEWOLNICY

Trefniś
Zabawia szlachtę podczas uczt oraz biesiad. Często bywa w otoczeniu cesarza czy wysoko postawionych wilków, musi charakteryzować się ciętym językiem i wyjątkowo bystrą głową.
+1 wolny punkt umiejętności

Łowczy
Uzupełnia spiżarnię swojego pana.
+1 wolny punkt umiejętności

Kucharz zamkowy
Przygotowuje pożywienie i dba o kuchnię zamkową.

Sprzątający
Sprząta w zamku. Ma dostęp do prawie wszystkich pomieszczeń, chociaż często jest przez kogoś pilnowany.

Opiekun
Zajmuje się szczeniakami - zarówno tymi w zamku, jak i potomstwem innych niewolników.

Posłaniec
Wysyłany z przesyłką, która jak najszybciej musi się znaleźć u odbiorcy.




INNE RANGI DOSTĘPNE DLA WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO STANU

Kat [1/1]
Bezpośredni wykonawca wyroków wydanych przez Cesarza bądź Sędziego. Wilk pozbawiony litości, który torturuje, a nierzadko również pozbywa się zdrajców i nieposłusznych niewolników.
tylko dla obywateli i szlachty
+1 wolny punkt umiejętności

Dowódca Straży [1/1]
Koordynuje działania Miejskiej Straży, dba o bezpieczeństwo w Dolnym i Górnym Ignisdae.
tylko dla obywateli i szlachty
+1 wolny punkt umiejętności

Strażnik
Kontroluje Górne i Dolne Miasto.
tylko dla obywateli i szlachty

Dowódca Wartowników [1/1]
Koordynuje działania Polnej Warty, dba o bezpieczeństwo na terenach wokół Ignisdae.
tylko dla obywateli i szlachty
+1 wolny punkt umiejętności

Wartownik
Kontroluje tereny wokół miasta.
tylko dla obywateli i szlachty

Żołnierz
Jednostka cesarskiej armii; podlega Hetmanowi.
tylko dla obywateli i szlachty

Informator
Wilk ten osobiście lub wysługując się innymi zdobywa informacje, a następnie sprzedaje je zainteresowanym.
ranga dla wszystkich grup

Drobny złodziejaszek -> Złodziej -> Mistrz złodziei
Trzy stopnie wtajemniczenia złodziejskiego fachu. Osiąga się je dzięki kolejnym udanym kradzieżom, wraz z rozwojem umiejętności i rosnącym doświadczeniem.
tylko dla niewolników i obywateli
+1 wolny punkt umiejętności dla Mistrza złodziei

Nierządnica
Wadera (lub w wyjątkowych przypadkach basior) uprawiająca nierząd w Białej Lilii lub na własną łapę.
tylko dla niewolników i obywateli




KAŻDY UŻYTKOWNIK MA PRAWO DO ZGŁOSZENIA WŁASNEJ RANGI.

Nie bójcie się proponować - to od was zależy, jaką rangę będzie posiadała wasza postać. W przypadku szlachty o większości istniejących rang decyduje Cesarz, ale można też wymyślać własne, mniej znaczące!
Admin może też przyznać dodatkowy punkt umiejętności za rangę zgłoszoną przez usera, o ile uzna ją za wystarczająco pomysłową, rzadką lub godną powszechnego szacunku.

«TEMAT ZGŁASZANIA RANG INDYWIDUALNYCH»

Można też posiadać dwie rangi na raz - np. Złodziej i Łowczy, Medyk i Kapłan. Dodatkowe punkty przysługują jednak tylko raz, tzn. Prefekt pretorianów i zarazem Mistrz Złodziei dostanie tylko 2 wolne punkty umiejętności, a nie 3. W przypadku rang o różnych bonusach, przysługuje ten wyższy.



DODATKOWE WOLNE PUNKTY UMIEJĘTNOŚCI A AWANSE I DEGRADACJE

1. Umy zdobyte poprzez awans na daną rangę są jednorazowe i ich liczba znosi się wzajemnie. Czyli: Następca Tronu (+ 1 pkt), gdy staje się Cesarzem (+ 3 pkt), ma do wydania tylko 2pkt, a nie 3 (ponieważ jeden punkt wynikający z rangi wydał już, będąc Następcą Tronu).

2. Wilk, który zostaje zdegradowany, zatrzymuje dodatkowe umy.
W przypadku przyszłych awansów dodaje punkty tylko wtedy, gdy ranga, którą dostaje, ma większy bonus niż poprzednia. Oznacza to, że wilk zdegradowany z Sędziego (+ 1 pkt) na Dorosłego zatrzymuje wybraną umiejętność, ale w razie awansu na Radę Starszych dodaje tylko 1 punkt, aby wyrównać ilość. Zdegradowany Regent (+ 3 pkt) nie dostanie już żadnych punktów w przypadku przyszłych awansów.

3. Również w przypadku posiadania dwóch rang bierzemy pod uwagę tylko dodatkowe punkty z "wyższej" rangi. Tzn.: Medyk (+ 1 pkt) i zarazem członek Rady Starszych (+ 2 pkt) otrzymuje tylko 2 wolne punkty umiejętności. Łowczy (+1 pkt) i Mistrz Złodziei (+ 2 pkt) dostaje również 2 punkty, nie 3.


Ostatnio zmieniony przez Tojad 2016-07-08, 18:14, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© Deireadh
Zakaz kopiowania treści oraz kodów
zawartych na forum bez pozwolenia administracji.

Szata graficzna i kody autorstwa Runthora i Viserysa.
Pola profilu w oparciu o corazon.



BlackButler HogwartDream Krol Lew

Vampire Knight